Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > Es lliuren els XIII Premis BASF a estudiantat de l’ETSECCPB

L'acte de lliurament va tenir lloc al 13 d’abril l’ETSECCPB

Es lliuren els XIII Premis BASF a estudiantat de l’ETSECCPB

El primer premi BASF Construction Chemicals 2011 ha estat pel treball “Ampliación Muelle de la Química del puerto de Tarragona”, dels estudiants Carlos Martín i Jaime Cabayol.

14/04/2011
El 13 d’abril l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) va celebrar l’acte de lliurament de la XIII Convocatòria dels Premis BASF Construction Chemicals. En aquesta edició, el primer premi, dotat amb 1.500 euros, ha estat per al treball “Ampliación Muelle de la Química del puerto de Tarragona”, de Carlos Martín i Jaime Cabayol. Quant al segon i tercer premis —amb una dotació de 1.000 i 500 euros, respectivament— han estat per al treball “Línea de alta velocidad sector Sant Andreu”, de Lucia Bellido, Attilio Colombo i Clara Vidal, i per a “Estació Maragall (L9)”, de Joaquín Andreu, Juan Alberto Delgado i Martí Ribé.

D’altra banda, la menció especial de sostenibilitat, dotada de 750 euros, ha estat per a Maria Conill, Laia Ragués i Josep Maria Tarragó, pel treball “Canal Segarra Garrigues: tram III i tram IV”.

Els premis es convoquen cada any entre els estudiants dels darrers cursos d’enginyeria de Camins, Canals i Ports de les escoles de Barcelona, Granada, Madrid, Santander i València. A Barcelona, han arribat enguany a la seva tretzena convocatòria. El jurat del guardó està integrat per membres de l’ETSECCPB, catedràtics universitaris, directors de departament de BASF i un representant de l’organització ecologista DEPANA.

Amb aquests premis l’Escola vol potenciar les relacions amb l’entorn professional i institucional, creant vincles de fidelització amb els diferents agents de la societat en què s’insereix, com ara mitjançant diversos premis amb empreses.

En concret, es lliuren premis als millors treballs de les titulacions d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports (4t i 5è cursos), Enginyeria Tècnica d’Obres Públiques (3r curs) i Enginyeria Geològica (4t i 5è cursos) que estiguin relacionats amb l’àmbit d’actuació de l’empresa BASF Construction Chemicals Espanya.