Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > Genmob, el primer congrés dedicat a la telefonia mòbil intel·ligent

El Genmob – The Smartophone Day té lloc el 4 de maig, de 9 a 20 h, a l’edifici Neàpolis (Rambla de l'Exposició, 61-69, Vilanova i la Geltrú)

Genmob, el primer congrés dedicat a la telefonia mòbil intel·ligent

El Congrés dedicat a les tecnologies mòbils d’última generació oferirà conferències, tallers pràctics, taules rodones de debat, networking i showcases. Durant la jornada, organitzada per l’EPSEVG i el centre tecnològic Neàpolis, representants de Microsoft oferiran una ponència sobre la nova plataforma Windows Phone 7 i es presentarà el G-15, la primera associació catalana centrada en la promoció de l’ús dels smartphones.

29/04/2011
El Genmob - The Smartphone Day és el primer congrés a Catalunya dedicat a les tecnologies i els telèfons mòbils d’última generació (iOS iPhone, Android i Windows Phone 7) i té lloc el 4 de maig a l’edifici Nepolis, el centre tecnològic de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú (Rambla de l'Exposició, 61-69). Les diferents activitats programades tractaran sobre les múltiples aplicacions disponibles per als smartphones que fan possible la gestió, a través del mòbil, d’aspectes com ara la mobilitat, el màrqueting mòbil, el geoposicionament o el comerç virtual. A través de les diferents exposicions i activitats es posarà sobre la taula la importància progressiva que han guanyat aquestes plataformes de telefonia mòbil en l’actual context empresarial.

Els ponents del Genmob – The Samtphone Day exposaran el seu punt de vista i explicaran la seva experiència a la indústria especialitzada en telefonia mòbil i el seu futur a curt i mitjà termini. A més, el congrés buscarà crear sinèrgies entre aquestes empreses, que disposaran d’un espai propi per exposar els seus productes als visitants. L’objectiu és donar a conèixer les múltiples possibilitats que ofereixen aquests telèfons cada cop més implantats en la societat, no només als professionals sinó també als usuaris particulars.

A la jornada hi participaran, entre d’altres, representants de Microsoft, que presentaran la plataforma Windows Phone 7, i el director del Pla TIC.cat de la Generalitat de Catalunya, Sergi Marcén, que oferirà la masterclass d’inici del Congrés. A més, alguns mitjans de comunicació de referència, com ara TV3, exposaran temes com ara el de la televisió al mòbil i participaran en els showcases (presentacions de productes i serveis en un temps limitat) i les sessions de networking, respectivament. Nivoria, Slashmobility, Enterasys, Service2Media, IM2 o TarracoDroid són altres empreses del sector que prendran part de les xerrades, les taules rodones i els espais d’interacció entre entitats i visitants que s’oferiran des de les 9 h i fins a les 20 h.

Presentació de l’associació G-15
En el decurs del Congrés es presentarà el G-15, la primera associació catalana centrada en els smartphones. Amb seu a Vilanova i la Geltrú, l’entitat està formada per una quinzena d’empreses que volen potenciar l’ús d’aquesta tecnologia mòbil i, a la vegada, engegar projectes comuns que no serien viables si es volguessin emprendre de forma individual.