Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > La UPC signa la seva adhesió a la Xarxa CEI

Campus Energia UPC, Energia per a l’excel·lència, va aconseguir la qualificació CEI 2010

La UPC signa la seva adhesió a la Xarxa CEI

La UPC, junt amb la resta d’universitats seleccionades com a Campus d'Excel·lència Internacional (CEI) 2010, ha signat la seva adhesió a la Xarxa CEI, integrada per 23 projectes. La signatura del conveni va tenir lloc el passat 11 de novembre al Saló de Plens del Consell Escolar de l’Estat, a Madrid.

13/01/2011
L’acte va estar presidit pel ministre d’Educació, Ángel Gabilondo, i va comptar amb les intervencions del secretari general d’Universitats, Màrius Rubiralta, el president de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE), Federico Gutiérrez, el rector de la Universitat Carlos III de Madrid, Daniel Peña, i el rector de la Universitat Politècnica de Madrid, Javier Uceda.

La UPC va aconseguir, amb el projecte Campus Energia UPC, Energia per a l’excel·lència, la qualificació CEI 2010 del programa convocat pel Ministeri d’Educació.

El projecte és un multicampus centrat en l’àmbit de l’energia i articula el potencial de la Universitat en aquesta àrea de coneixement a través de l'activitat de grups de recerca de Barcelona, Castelldefels, Sant Cugat del Vallès i Terrassa.

En 2010 la UPC també va aconseguir amb la UB 2,2 milions d’euros per a l’enfortiment del projecte Barcelona Knowledge Campus (BKC), que va aconseguir el primer lloc d’aquesta convocatòria en l’edició de 2009.