Esteu aquí: Inici > Més notícies > 2011 > Quart Seminari Internacional de Sostenibilitat, a l’EPSEVG

Del 3 al 10 de juny a l’EPSEVG (Av. Víctor Balaguer, 1 Vilanova i la Geltrú)

Quart Seminari Internacional de Sostenibilitat, a l’EPSEVG

El tema central d'aquesta edició serà la mobilitat i l'ús de la tecnologia ecològica al sector dels mitjans de transport.

01/06/2011
A partir de divendres 3 de juny i fins al dia 10, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull la quarta edició de l’International Seminar on Sustainable Technology Development, un seminari internacional sobre la sostenibilitat emmarcat dins d’una assignatura del màster en Sostenibilitat de la UPC. El tema marc del seminari se centra en la responsabilitat social de la tecnologia amb perspectiva de futur, coneguda com a backcasting. En aquesta edició, els temes conductors seran la mobilitat i, concretament, els mitjans de transport.

En aquesta edició, professorat i estudiantat de màster de diverses universitats europees, que participaran en les activitats previstes al seminari: casos d’estudi, xerrades temàtiques, diàlegs amb experts i exercicis.

El curs està coordinat per Jordi Segalàs, professor i sotsdirector de Relacions Internacionals i Sostenibilitat de l’EPSEVG, i s’organitza a través de l’Institut de Sostenibilitat de la UPC.