Esteu aquí: Inici > Més notícies > Acord amb el Tecnológico de Antioquia per obrir l’oficina UNESCOSOST-Colòmbia

Serà coordinada per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC

Acord amb el Tecnológico de Antioquia per obrir l’oficina UNESCOSOST-Colòmbia

La UPC ha signat un conveni amb el Tecnológico de Antioquia per instal·lar l’oficina UNESCOSOST-Colòmbia, que s’articularà en la xarxa d’oficines que ja funcionen a altres ciutats d’América Llatina per desenvolupar projectes de formació i investigació en l’àmbit de la sostenibilitat, de la tecnologia i de l’humanisme.

24/04/2014
La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha signat, el 24 d’abril, un nou conveni de col·laboració amb la institució universitària Tecnológico de Antioquia (TdeA) per instal·lar una nova oficina UNESCOSOST a Colòmbia, que desenvoluparà activitats i projectes de formació i investigació en l’àmbit de la sostenibilitat, de la tecnologia i de l’humanisme. El conveni l’han signat Enric Fossas, rector de la UPC; el professor Jorge Montoya, coordinador de l’oficina UNESCOSOST-Colòmbia, i Lorenzo Portocarrero, rector del TdeA.

L’oficina UNESCOSOST-Colòmbia s’articularà dins la xarxa d’oficines internacionals UNESCOSOST, emparades i coordinades per la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, realitzant accions conjuntes amb les diferents oficines d’Amèrica Llatina: UNESCOSOST-Brasil, UNESCOSOST-Mèxic, UNESCOSOST-Argentina i UNESCOSOST-Perú.

El TdeA s’ha compromès, juntament amb la Càtedra UNESCO de Sostenibilitat de la UPC, a proposar projectes concrets de recerca, acordar un programa de treball anual i integrar la nova oficina dins la xarxa Red Reciclar Circular: Repensando la Transformación de las Ciudades (RECNET).

La UPC i el TdeA mantenen convenis de cooperació des del 2007. La creació de l’oficina UNESCOSOST-Colòmbia respon a la voluntat de les dues institucions de continuar desenvolupant accions conjuntes.