Esteu aquí: Inici > Més notícies > El darrer dia de les jornades 'Ara Màsters UPC' té lloc avui, a l'EET

El darrer dia de les jornades 'Ara Màsters UPC' té lloc avui, a l'EET

Des del 19 i fins al 27 de maig han tingut lloc les jornades 'Ara Màsters UPC' a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), per donar a conèixer els estudis de màsters universitaris amb un estand informatiu itinerant que s’ubica a diferents campus de la Universitat. Professorat dels diferents màsters universitaris ha atès de forma personalitzada als estudiants interessats a ampliar la formació amb un dels 62 programes que s’ofereixen per al curs 2015-2026.

27/05/2015
La primera jornada 'Ara Màsters UPC' ha tingut lloc dimarts, 19 de maig, al Campus del Baix Llobregat. Posteriorment, l’estand informatiu itinerarà per diferents campus de la UPC: el 20 de maig es va ubicar al Campus Nord (Plaça de Telecos), el 21 de maig, al Campus Sud (al vestíbul de l’ETSEIB), el 26 de maig, a l’EUETIB i la darrera jornada, el 27 de maig, al Campus de Terrassa (a l’EET). En horari de 12 a 17h, des de l’estand s’oferirà informació específica dels diferents programes de màster que ofereix la UPC per al curs que ve.

Aquestes jornades estan especialment adreçades als estudiants de grau per tal que puguin conèixer en detall l’oferta d’estudis de màster de la UPC i puguin resoldre qüestions específiques amb el professorat dels diferents programes que serà present a l’estand.

L’oferta de màsters universitaris de la UPC per al curs 2015-2016 inclou 62 programes, 21 impartits totalment en anglès i set reconeguts per la Unió Europea en el marc del programa Erasmus Mundus. També inclou els màsters que habiliten per a l'exercici de professions regulades.

Programa d'Orientació i Millora de l'Ocupabilitat
Durant aquests dies, tècnics i tècniques d'orientació d'UPC Alumni han informat del Programa d'Orientació i Millora de l'Ocupabilitat, un servei adreçat als estudiants universitaris amb l'objectiu d'orientar-los en la cerca de feina i definir el seu perfil professional. En concret, el servei d'orientació d'UPC Alumni ha visitat l'estand de l'Ara Màsters, de 12 a 14 hores, el 20 de maig, al Campus Nord; el 21 de maig, al Campus Sud, i el 26 de maig, a l'EUETIB.