Esteu aquí: Inici > Més notícies > Els equips ETSEIB Racing i MotoSpirit UPC, triomfadors a la competició internacional MotoStudent

La cursa s'ha celebrada al circuit aragonès Motorland

L’equip ETSEIB Racing, format per estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), ha guanyat la quarta edició de la competició internacional MotoStudent en la classificació global de la categoria de vehicles de benzina, i MotoSpirit UPC, de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), s’ha classificat com el millor equip en la categoria de vehicle elèctric. L’EPSEVG Racing i l’EPSEVG E3 també han participat en aquesta cursa, que ha tingut lloc del 6 al 9 d'octubre, al circuit Motorland, a l’Aragó.

10/10/2016
etseib racingL’ETSEIB Racing, equip format per estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat un dels grans vencedors de l’edició d’enguany de MotoStudent, un esdeveniment que cada any congrega més de 500 estudiants d’universitats europees. L’ETSEIB Racing ha aconseguit vèncer en la classificació global de la categoria de vehicles de benzina (Petrol), després d’aconseguir el primer premi al ‘Millor projecte industrial’, així com a la ‘Millor campanya de crowdfunding’, i finalitzar segon en pista en la carrera de diumenge passat, per darrere de la Universitat de Torino.
motospirit upc
En la categoria de vehicles elèctrics (Electric), el MotoSpirit UPC, un equip format per estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), ha estat el més ràpid en la pista i el primer en la valoració esportiva. En el còmput global de la competició, en què se sumen els resultats de la fase MS1 (on es valora el projecte industrial, el millor disseny i la millor innovació) i la fase MS2 (les proves esportives), la Escuela Universitaria Politécnica de Teruel va vèncer en la categoria Electric.

La MotoStudent 2016, celebrat al circuit aragonès de Motorland, ha comptat amb la participació de dos equips més de la UPC, tots dos de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú. L’EPSEVG Racing va acabar en 18a posició en la cursa de la categoria Petrol i, en la categoria Electric, l’EPSEVG E3 es va retirar després de la primera volta.

En aquesta competició internacional, promoguda per la Fundación Moto Engineering, els estudiants d’universitats europees han de desenvolupar i posar a prova nous prototips de motocicletes de competició.