Esteu aquí: Inici > Més notícies > L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC

A partir de les 11.30 h, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex, a Barcelona, i en directe per tv.upc.edu

El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enguany, la lliçó inaugural anirà a càrrec de l’arquitecta Carme Pigem. Titulada per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) i professora associada d’aquesta escola i de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), Pigem és una de les sòcies fundadores d’RCR Arquitectes, estudi reconegut amb el Premi Pritzker 2017, el guardó internacional més prestigiós en aquest àmbit, considerat el Nobel d’Arquitectura.

Continguts Relacionats
20/09/2017
La lliçó inaugural del curs acadèmic 2017-2018 a la UPC, a càrrec de l’arquitecta Carme Pigem portarà per títol ‘30 anys després’. L'acte tindrà lloc a partir les 11.30 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (plaça Eusebi Güell, 6. Barcelona) i es podrà seguir en directe per UPCtv i a través del perfil institucional de la Universitat a Twitter (@la_UPC) amb el hashtag #inauguraciocursUPC.

l’arquitecta carme pigem inaugurarà el curs acadèmic 2017-2018 de la upc
Titulada per l’ETSAV, Pigem ha estat professora associada de l’ETSAB i l’ETSAV, i és sòcia fundadora d’RCR Arquitectes, juntament amb Rafael Aranda i Ramon Vilalta, arquitectes i alumni també de l’ETSAV i professors visitants de l’ETSAB.

El rector de la UPC, Enric Fossas, obrirà l’acte, que s’iniciarà a les 11.30 h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex (plaça Eusebi Güell, 6. Barcelona) i que comptarà també amb les intervencions del secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro, i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell.

Com ja és tradició a la Universitat, en el decurs de l’acte inaugural tindrà lloc el reconeixement als premiats de la comunitat UPC i el lliurament dels diversos guardons que atorguen el Consell Social i la Universitat, com són el 20è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària; el 6è Premi UPC a la Qualitat de la Gestió Universitària; l'11è Premi UPC a la Valorització de la Recerca, el 14è Concurs de la Carpeta UPC i el 18è Premi per a Treballs de Recerca de Batxillerat i Projectes de Cicles Formatius de Grau Superior. Així mateix, el secretari general de la UPC José María Sallán, presentarà els principals indicadors de la UPC.

En aquesta ocasió, les interpretacions musicals aniran a càrrec de la Coral Parc Mediterrani de la Tecnologia; la Coral Arquitectura; la Coral Ol·lari de la Facultat de Matemàtiques i Estadística, de la Coral Gaudeamus de l’Escola d’Enginyeria Barcelona Est i l’Orquestra de la UPC.