Esteu aquí: Inici > Més notícies > L’ETSEIAT de la UPC gradua 400 nous enginyers i enginyeres altament qualificats

L’ETSEIAT de la UPC gradua 400 nous enginyers i enginyeres altament qualificats

L’ETSEIAT de la UPC aporta al teixit industrial i productiu del país 400 nous professionals de l’àmbit de l’Enginyeria Industrial i de l’Enginyeria Aeronàutica. L’acte de graduació dels nous enginyers i enginyeres va tenir lloc el 16 de novembre al Teatre Principal de Terrassa. Sonia Corrochano, directora de l’Aeroport de Barcelona, va impartir una conferència titulada 'L’areroport avui i reptes futurs'.

19/11/2012
El 16 de novembre va tenir lloc al teatre Principal de Terrassa l’acte acadèmic de graduació dels enginyers i enginyeres de la promoció 2011-2012 de l’ETSEIAT de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

La directora de l’ETSEIAT, Eulàlia Griful, va obrir l’acte, en el qual van participar el regidor d’Universitats i Societat del Coneixement de l’Ajuntament de Terrassa, Juan Antonio Gallardo; la vicerectora de Relacions Institucionals de la UPC, Elisa Sayrol, i la directora de l’aeroport del Prat, Sonia Corrochano, que va impartir una conferència titulada L’areroport avui i reptes futurs.

Per titulacions, es graduen 200 enginyers i enginyeres en enginyeria industrial, 76 en enginyeria aeronàutica, 106 en enginyeria en organització industrial i 18 en enginyeria en automàtica i electrònica Industrial.

En el decurs de l’acte també es van lliurar els diplomes a les persones graduades recentment, els premis als millors expedients acadèmics, patrocinats per les empreses Circutor, Elecnor i Telstar i la Caixa d’Enginyers; els Premis a la Creativitat del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya, i del Colegio Oficial de Ingenieros Aeronáuticos de España, i el premi MBA-EUNCET Bussines School.

L’Escola també va lliurar distincions a Javier Álvarez del Castillo i Antoni Subirà Prats, representants del graduat fa 25 i 50 anys, respectivament.

Estudiantat de l’ETSEIAT, per titulacions
L’estudiantat de l’ETSEIAT de la UPC es distribueix en les següents titulacions: 1.115 en enginyeria industrial, 436 en enginyeria aeronàutica, 489 en enginyeria en organització industrial i 66 en enginyeria en automàtica i electrònica industrial. Pel que fa als matriculats en els nous graus iniciats el curs 2012-13, 202 són d’enginyeria en tecnologies industrials (abans enginyeria industrial), 61 d’enginyeria en tecnologies aeroespacials (abans enginyeria aeronàutica) i 62 d’enginyeria en vehicles aeroespacials.