Esteu aquí: Inici > Més notícies > Torna el concurs de tuits per Sant Jordi

A través dels comptes de Twitter @BarcelonaTech i @SLT_UPC

Torna el concurs de tuits per Sant Jordi

Els dies 22, 23 i 24 d'abril, per celebrar Sant Jordi la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) posa en marxa un concurs a través de Twitter sota el lema ‘Es busca Tuit!’, amb el qual es convida totes les persones usuàries d’aquesta xarxa social a piular el seu autor o autora preferit amb l’etiqueta #StJordiUPC15. Els premis són un lector de llibres electrònics i 11 lots de tres novetats de Sant Jordi.

16/04/2015
El concurs Sant Jordi UPC 2015, que porta per lema ‘Es busca Tuit!’, està promogut pel Servei de Llengües i Terminologia de la UPC i es pot seguir a través del compte institucional @BarcelonaTech i també de @SLT_UPC. Consisteix a escriure un tuit amb l’etiqueta #StJordiUPC15 i el nom de l'autor o autora que es vol recomanar. El dia 27 d’abril es publicaran els tuits guanyadors a través de @BarcelonaTech i @SLT_UPC, així com dels webs del concurs i de la UPC.

Les persones que hi participin entraran en el sorteig d'un llibre electrònic i d’11 lots de tres llibres cadascun, novetats de Sant Jordi, disponibles al web del concurs, on també es poden consultar les regles del joc.

Aquests lots inclouen les obres següents: Homes sense dones, d’Haruki Murakami; Gran cabaret, de David Grossman; Deu oques blanques, de Gerbrand Bakker; The Leftovers, de Tom Perrotta; Ciutat de Bohane, de Kevin Barry; El vigilant, de Peter Terrin; Un holograma per al rei, de Dave Eggers; Matar un rossinyol, de Harper Lee; L’escombra del sistema, de David Foster Wallace, i Lo que pasa cuando no pasa nada, de Jordi Cervera. Així mateix,  s'inclouen les obres Poemes, de Joan Vinyoli Pladevall; Rock & Roll, de Carlos Zanón; Islàndia, somnis de riolita, de Jordi Morell; Gent que tu coneixes, de M. Mercè Cuartiella; Gegants de gel, de Joan Benesiu; M’agradaria, d’Amanda Mijalopulu; Hi havia una vegada una noia que va seduir el marit de la seva germana, i ell es va penjar d’un arbre. Històries d’amor, de Liudmila Ptruixévskaia; Històries inversemblants, en general, d’Alasdair Gray. Igualment, formen part dels lots els llibres La Barcelona dels tramvies i altres textos, de Néstor Luján; L’endemà de tot, de Lluís Calvo; L’endemà, de Tuli Márquez; Sang o amor, de Donna Leon; El llenyater, de Michal Witkowski; La trampa, de Teresa Juvé; La venjança dels almogàvers, d’Andreu González i Ramon Gasch; El poeta del poble, d’Andreu Carranza; 14, de Jean Echenoz; Jaume Sisa, el comptador d’estrelles, de Donat Putx; Sidonie, un dia más en la vida, de Carles Rodríguez, i From a wishper to a scream. Una historia oral del soul, de David Moreu.