Esteu aquí: Inici > Més notícies > Més de 300 estudiants de secundària de tot Catalunya, a les jornades de portes obertes del Campus de Terrassa

El dia 3 de febrer, a les 10 h i a les 15.30 h, a l’edifici històric de l’ESEIAAT (c. Colom, 1. Terrassa.)

Les jornades de portes obertes que organitzen les escoles del Campus de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Terrassa han despertat, una any més, gran expectació entre l’estudiantat de secundària de tot Catalunya. S’hi han inscrit 335 alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior procedents de les quatre províncies catalanes.

03/02/2016
L’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) i el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) rebran la visita de gairebé 300 estudiants d’ensenyament secundari, procedents de diferents localitats de les quatre províncies de Catalunya. En aquesta edició de les Jornades, la principal novetat és la gran oferta d’estudis que presenta l’ESEIAAT, fruit de la unió de les dues escoles d’enginyeria de la UPC a Terrassa.

Les escoles del Campus egarenc han programat tot un seguit d’activitats amb la finalitat d’orientar els futurs universitaris sobre els estudis que s’imparteixen a la UPC. L’acte de recepció conjunta tindrà lloc a l’edifici històric de l’ESEIAAT(c. Colom, 1) a les 10 hores i a les 15.30 hores. Aquest acte comptarà enguany amb la dinamització de la presentadora de televisió Lisi Andrés, que entrevistarà en directe a estudiants i professorat del Campus, els quals explicaran als assistents diferents aspectes de la vida universitària. El regidor d’Universitats de l’Ajuntament de Terrassa, Amadeu Aguado, donarà la benvinguda a la ciutat als participants.

Tot seguit, l’estudiantat visitarà els centres docents que siguin del seu interès, on podran participar en xerrades orientatives, demostracions als laboratoris de recerca i visites a les instal·lacions.

Escoles del Campus de la UPC a Terrassa
Tres centres docents propis:
  • Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de de Terrassa. ESEIAAT
  • Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa. FOOT
  • Centre de la Imatge i de la Tecnologia Multimèdia. CITM

Un centre docent adscrit:

• EUNCET Business School

Titulacions al Campus de la UPC a Terrassa:
Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte
Grau en Enginyeria Elèctrica
Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
Grau en Enginyeria Mecànica Grau en Enginyeria Química
Grau en Enginyeria de Sistemes Audiovisuals
Grau en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil
Grau en Enginyeria en Tecnologies Aeroespacials
Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials
Grau en Enginyeria en Vehicles Aeroespacials
Grau en Òptica i Optometria
Grau en Multimèdia
Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs
Grau en Administració i Direcció d’Empreses Diploma UPC Ciència, Tecnologia i Societat, per a més grans de 55 anys

Màster’s Degree in Engineering and Technology Manegement
Màster’s Degree in Aeronautical and Space Enginyeering
Màster universitari en Enginyeria Tèxtil i Paperera
Màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió
Màster universitari d’Enginyeria d’Organització (semipresencial)
Màster universitari en Enginyeria de Sistemes Automàtics i Electrònica Industrial
Màster universitari d’Enginyeria Industrial

Jornada de portes obertes conjunta a la UPC
Al mateix temps, el proper dimecres, 10 de febrer, les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), especialitzades en els àmbits de l’enginyeria, l’arquitectura i les ciències, obriran les portes per donar a conèixer els estudis que imparteixen, les seves sortides professionals que aquests ofereixen, així com les instal·lacions i els laboratoris de què disposen per a la docència i la recerca.