Esteu aquí: Inici > Més notícies > El Grau en Enginyeria d’Edificació passa a denominar-se Grau en Ciències i Tecnologies de l’Edificació

Una modificació aprovada pel Consell de Govern reunit el 2 de maig

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) ha aprovat la modificació del canvi de nom del Grau en Enginyeria d'Edificació, que passa a denominar-se Grau en Ciències i Tecnologia de l'Edificació fins que no es resolguin els processos judicials oberts al respecte.

15/05/2012
El Consell de Govern, reunit el 2 de maig, ha aprovat el canvi de nom del títol de Grau en Enginyeria d’Edificació per la UPC, pel de Grau en Ciències i Tecnologia de l’Edificació per la UPC, fins que no es resolguin amb caràcter ferm els processos judicials contra altres universitats oberts al respecte.

Això no obstant, la UPC continuarà treballant per consensuar un nom que pugui ser assumit pel conjunt de les universitats de l’Estat.

El 9 de febrer de 2012, el Consell de Govern de la UPC va aprovar el canvi de nom de Grau en Enginyeria d’Edificació pel de Grau en Edificació. El 5 de març de 2012, el Ministeri de Educació va contestar negativament al requeriment de publicació del títol en el Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT). Amb posterioritat, el Ministeri ha organitzat diverses reunions que han permès trobar un nom de consens.

Davant d’aquesta nova situació i atenent a les reunions organitzades pel Ministeri, el Consell de Govern ha acordat modificar el canvi de nom per tal de garantir els drets de l’estudiantat que està cursant o que ja ha cursat els estudis corresponents al Grau en Enginyeria d’Edificació per la UPC, a fi que puguin obtenir un títol oficial per part d’aquesta Universitat: el del Grau en Ciències i Tecnologies de l’Edificació.

Aquest canvi no implica alteració quant al pla d’estudis ni a les atribucions professionals que atorga la realització d’aquests estudis.
Aquest acord es comunicarà al Consell d’Universitats, als efectes previstos a l’article 28 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.