Esteu aquí: Inici > Més notícies > Reobert el període de matrícula de graus a la UPC

Reobert el període de matrícula de graus a la UPC

El 7 de setembre s'ha obert el segon període de matrícula als graus de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Els estudiants poden consultar la data concreta per matricular-se en la web de cada centre docent. El nou estudiantat que opti als estudis de grau de la UPC amb plaça assignada en la convocatòria de setembre, han hagut de formalitzar la matricula, presencialment, el 27 de setembre. Aquesta relació es va fer pública el 26 de setembre a Accesnet, el web de la Generalitat de Catalunya dedicat a l'accés als estudis universitaris.

27/09/2016
Quin és el procediment per matricular-te a la UPC? Què has de saber abans de fer-ho? Com registrar-se a la e-Secretaria? On i quan has de formalitzar la matrícula? Quina documentació cal adjuntar i de quants crèdits t’has de matricular? Com es pot pagar la matrícula i quan et costarà? Tens dret a deduccions, gratuïtat o beca? Les respostes a aquestes qüestions es troben recollides al web de matrícula de la UPC, una guia adreçada especialment als estudiants de nou ingrés, en la qual també es poden consultar les dates d'inici de curs i les sessions d'acollida.

Tingues en compte que, fins al 15 d’octubre, es poden sol·licitar la beca Equitat i les acreditacions de l’AGAUR per matricular-se com a becari condicional al curs 2016-2017

Si ja ets estudiant de grau de la UPC, la matrícula per al curs 2016-2017 l’has de formalitzar en les dates concretes que indica el teu centre docent.

Matrícula presencial de l'estudiant de nou ingrés
El nou estudiantat que opti als estudis de grau de la UPC amb plaça assignada en la convocatòria de setembre, — publicada el 26 de setembre al web d’Accesnethan formalitzat la matricula, presencialment, el 27 de setembre.

Per iniciar la matrícula, els nous estudiants de la UPC han de registrar-se, validar i completar les dades a l'e-Secretaria de la UPC. Durant aquest procés, la UPC tramitarà també el carnet d’estudiant i lliurarà, en el mateix moment de la matrícula o durant les jornades d’acollida, la carpeta de la Universitat del nou curs acadèmic.