Esteu aquí: Inici > Més notícies > Telefónica presenta el programa de beques Talentum a l'estudiantat de la UPC

Telefónica presenta el programa de beques Talentum a l'estudiantat de la UPC

L’empresa Telefónica ha creat un programa de beques per a estudiantat universitari anomenat Talentum, adreçat a captar joves amb talent, especialment enginyers i enginyeres.

16/04/2012
Professionals de Telefónica han presentat la companyia i el programa de beques a l’estudiantat de la UPC, en un acte que ha tingut lloc el 20 d'abril a l’Aula de Teleensenyament de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), amb la presència de Kim Faura, director general de Telefónica a Catalunya, Antoni Giró, rector de la UPC i Elisa Sayrol, directora de l'ETSETB.

El programa inclou el pla Talentum Universities, que enguany oferirà 500 beques remunerades d’un any de durada a joves d’universitats espanyoles. La beca està destinada a menors de 30 anys, que ja s'hagin titulat o que estiguin a punt de presentar el seu projecte de fi de carrera i puguin incorporar-se a la companyia multinacional.

D’altra banda, l’estudiantat universitari amb una idea tecnològica innovadora que aporti una millora social, pot participar a Talentum Startups. El programa ofereix 20 beques perquè els emprenedors i emprenedores socials “techies” puguin desenvolupar la seva idea a l’acadèmia Wayra, la iniciativa de Telefònica per donar suport a l’emprenedoria. Poden optar a aquesta beca estudiants i estudiantes de tots els cursos i de diverses carreres, tot i que tindran prioritat els que cursin carreres tecnològiques.

Telefónica està presentant el seu programa de beques amb una gira presencial a un grup d’universitats seleccionades vinculades a la xarxa de Càtedres Telefònica, com és el cas de la UPC, que disposa de la càtedra d’empresa Telefónica-UPC d'Anàlisi de l'Evolució i les Tendències Futures de la Societat de la Informació.