Esteu aquí: Inici > Més notícies > Trobada del rector amb la comunitat universitària en l'equador del mandat

Trobada del rector amb la comunitat universitària en l'equador del mandat

El 2 de desembre, a les 9.30 hores, ha tingut lloc a l'Auditori del Vèrtex, a Barcelona, una trobada del rector Enric Fossas amb la comunitat universitària de la UPC, coincidint amb l'equador del seu mandat. L'acte s'ha pogut seguir en directe per UPCtv i també per videoconferència des dels diferents campus, per facilitar-ne la participació.

02/12/2015
El rector de la UPC, Enric Fossas, ha presentat, a grans trets, les actuacions dutes a terme en aquests dos anys de mandat, des que va ser proclamat rector el novembre del 2013. En aquesta trobada a l'Auditori del Vèrtex el rector també ha respòs a les qüestions que el PAS i el PDI li ha plantejat.

La sessió s'emmarca en la línia de compromís de l'equip de direcció d'assolir un govern més transparent i s'ha retransmès pel canal UPCtv i també per videoconferència des dels diferents campus amb l'objectiu de facilitar-ne la participació:

Campus del Baix Llobregat: Sala de Direcció de l'EETAC, edifici C4 - aula 142.
Campus de Manresa: Sala de Juntes de l'EPSEM.
Campus de Terrassa: Sala d'Actes de l'EET.
Campus de Sant Cugat del Vallès: Sala de Reunions de l'ETSAV.
Campus Sud: Sala d'Actes de l'EPSEB.
Campus de Vilanova i la Geltrú: Aula A101-Màster.

Al mateix temps, des del compte institucional de Twitter @BarcelonaTech s'ha creat l'etiqueta #trobadarectorUPC, mitjançant la qual la comunitat ha pogut expressar els comentaris sobre la sessió.