Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Alejandro Jiménez, premi a la millor tesi doctoral en Enginyeria i Arquitectura

Una tesi de Jordi Ferrer és guardonada amb la segona menció en l’àrea de Ciències

Alejandro Jiménez, premi a la millor tesi doctoral en Enginyeria i Arquitectura

Alejandro Jiménez Fernàndez de Palencia, doctorand del Grup de recerca en Cooperació i Desenvolupament Humà de la UPC, ha guanyat el primer premi a la millor tesi doctoral, en l’àrea d’Enginyeria i Arquitectura, del IV Premi a la Qualitat en la Recerca i a les Tesis Doctorals sobre Cooperació Internacional per al Desenvolupament Humà. Un guardó convocat per la Conferència de Rectors de les Universitats Madrilenyes (CRUMA).

13/09/2011
La tesi té com a títol “Key challenges in the governance of rural water supply: lessons learned from Tanzania” (Aspectes clau en la governança de l’aigua rural: lliçons apreses a Tanzània), i està dirigida per Agustí Pérez-Foguet, professor del Departament de Matemàtica Aplicada III i Comissionat de Sostenibilitat, Cooperació i Desenvolupament de la UPC.
Així mateix, l’investigador Jordi Ferrer Savall, del Departament de Física i Enginyeria Nuclear de la UPC, ha estat guardonat amb la segona menció en l’àrea de Ciències del mateix premi per la tesi “Individual-based modeling of Plasmodium falciparum erythrocyte infection in in vitro cultures” (Modelització basada en l'individu de cultius in vitro d'eritròcits infectats amb Plasmodium falciparum), dirigida pels professors Daniel López Codina i Joaquim Valls Ribas, tots dos del Departament de Física i Enginyeria Nuclear de la UPC.

+ informació sobre aquesta Tesi doctoral: web del grup de recerca Modelització i Simulació Discreta de Sistemes Biològics (MOSIMBIO)