Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Anna Bacardit, directora de l’EEI

El nomenament ha tingut lloc el 7 de setembre

Anna Bacardit, directora de l’EEI

Anna Bacardit ha renovat, el 7 de setembre, el seu càrrec com a directora de l'EEI, Escola que dirigeix des de fa 3 anys.

16/10/2013
Doctora en Ciències Químiques per la Universitat de Barcelona, Anna Bacardit va ser anteriorment sotsdirectora acadèmica i de promoció de l’Escola d’Enginyeria d’Igualada (EEI).

Professora agregada del Departament d’Enginyeria Química, la seva àrea d’expertesa són els acabats superficials de la pell i el desenvolupament de polímers, biopolímers i resines per a l’acabat de la pell.  Desenvolupa la seva activitat investigadora al grup de recerca Enginyeria i Biotecnologia (ENGIBIO), del mateix departament.

L’any 2012, va impulsar la creació de la Càtedra A3 Chair in Leather Innovation, de la qual n’és la directora. Aquesta càtedra d’empresa afavoreix la generació i la difusió de coneixement en l’àmbit de l’aprenentatge i de l’R+D+i en el sector de l’adobament de la pell.