Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Aprovada la concessió d’ajuts per contractar personal de suport a la recerca

Aprovada la concessió d’ajuts per contractar personal de suport a la recerca

El Consell de Govern del 10 de febrer ha aprovat la resolució de la convocatòria d’ajuts econòmics per a la contractació de personal qualificat i tècnic de suport a la recerca (PQS/PTS), i que preveu la seva concessió a un total de 47 candidatures.

03/03/2015
Segons ha aprovat el Consell de Govern reunit el 10 de febrer, s’atorgaran ajuts econòmics per contractar personal qualificat i tècnic de suport a la recerca (PQS/PTS) a 47 grups i centres de recerca de la UPC. La convocatòria d’aquests ajuts, finançats per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya, té com a objectiu augmentar el suport a la investigació per a la contractació de personal vinculat a la recerca.

La convocatòria preveia la concessió d’ajuts per a la contractació de personal qualificat de suport (PQS), de personal tècnic de suport (PTS), d’investigadors de projecte categoria equivalent a postdoctoral, d’investigadors de projecte categoria equivalent a investigador ordinari, així com la d’investigadors de projecte categoria equivalent a director de recerca.

Els ajuts tindran una durada de tres anys i el seu nombre depèn de la disponibilitat pressupostària aprovada per a l’exercici 2015 i següents.