Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Aprovat el calendari acadèmic del curs 2014-2015

Aprovat el calendari acadèmic del curs 2014-2015

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha aprovat el 28 d’abril el calendari acadèmic per al curs 2014-2015, el qual mostra la informació referent a les dates d’inici i fi de curs, dies festius i períodes no lectius, períodes de preinscripció i de matrícula, així com els terminis per realitzar tràmits administratius.

29/04/2014
Tal i com estableix el calendari acadèmic de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) aprovat el 28 d’abril pel Consell de Govern, els dies festius del curs 2014-2015 seran l’11 de setembre de 2014; l’1 de novembre de 2014; els dies 6, 8, 25 i 26 de desembre de 2014; l’1 i 6 de gener de 2015; el 3 i 6 d’abril de 2015; l’1 de maig de 2015; el 24 de juny i el 15 d’agost de 2015.

Pel que fa als períodes de vacances, seran del 27 de desembre de 2014 al 5 de gener de 2015, corresponent a les vacances de Nadal; del 30 de març al 6 d’abril de 2015, les vacances de Setmana Santa, i les d’estiu de l’1 al 31 d’agost de 2015.

Durant aquests períodes no s’impartiran classes ni es realitzaran exàmens, però sí hi haurà tribunals dels treballs de fi de grau (TFG), dels treballs de fi de carrera/projectes de fi de carrera (TFC/PFC) i dels treballs final de màster (TFM).

Quant als estudis de grau, el calendari estableix els períodes de preinscripció i de matrícula; els terminis per defensar el TFG, per gestionar les sol·licituds de canvi d’universitat o estudis universitaris oficials, per presentar sol·licituds de reconeixement o convalidació, per sol·licitar continuïtat d’estudis i per donar de baixa assignatures.

També es defineixen els períodes de matrícula i els terminis per gestionar les sol·licituds d’accés per trasllat d’expedient, per defensar el TFC/PFC, per presentar sol·licituds de convalidació i per donar de baixa assignatures dels estudis de 1r cicle, 1r i 2n cicles i 2n cicle.

Respecte als màsters universitaris, el calendari acadèmic fixa els períodes de preinscripció i matrícula, i de preinscripció per al quadrimestre de tardor del curs acadèmic 2015-2016; i els terminis per defensar el TFM, per presentar sol·licituds de reconeixement o convalidació d’estudis, per sol·licitar continuïtat d’estudis i per donar de baixa assignatures.

Per últim, també s’estableixen els períodes d’admissió i matrícula, d’admissió per al quadrimestre de tardor del curs acadèmic 2015-2016 i el període lectiu dels estudis de doctorat.