Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Augmenta la matrícula de nou accés als estudis de la UPC

La demanda en primera preferència, amb més de 5.600 sol·licituds, creix especialment en els àmbits d’industrials i d’informàtica

Augmenta la matrícula de nou accés als estudis de la UPC

El curs 2014-2015 s’han matriculat més estudiants de nou accés als estudis de grau de la UPC que el curs anterior, segons l’informe presentat pel Vicerectorat de Comunitat, Acció Social i Sostenibilitat al Consell de Govern de l’11 de novembre.

19/11/2014
Un cop acabat el procés de matriculació de nous estudiants a la UPC, i amb les dades de les diferents assignacions de places tant del juliol com de l’octubre, s’ha presentat al Consell de Govern de l’11 de novembre l’Informe sobre el resultat de la matrícula dels estudis de nou accés del curs 2014-2015.

El curs actual, segons aquest informe, s’han matriculat un total de 5.327 estudiants en centres propis i adscrits, tenint en compte la reducció de places tant a l’ETSECCPB com a l’ETSETB. Així mateix, es constata que la demanda dels estudis en primera preferència a la UPC es manté (amb 5.611 sol·licituds), essent la tercera universitat més sol·licitada pels seus estudis de tot el sistema universitari català. Aquesta demanda ha crescut en els estudis de l’àmbit d’enginyeria industrial, tant de centres propis com adscrits, i en els d’enginyeria d’informàtica, en relació al curs 2013-2014.

A més, el document posa de manifest que la demanda de diversos estudis es manté superior a les places que s’ofereixen i que han pujat les notes de tall en la majoria de titulacions.

D’altra banda, aquest curs ha tingut una bona acollida els nous graus de Disseny i desenvolupament de videojocs que s’imparteix al CITM i de Màrqueting i Comunicació digital presencial de l’EUNCET.

De cara al curs 2015-2016, la Universitat preveu redimensionar i modificar, si cal, l’oferta d’alguns estudis de grau en alguns centres que no cobreixen les places, a fi de millorar-la i ajustar-la a la demanda.