Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Bancaixa premia la 'spin-off’ Herta Security

El premi està dotat amb 15.000 euros

Bancaixa premia la 'spin-off’ Herta Security

La spin-off de la UPC Herta Security, especialitzada en l’ús de la biometria aplicada a la seguretat, ha estat guardonada amb el Premi Bancaixa a Joves Emprenedors, dins la categoria d’empreses de base tecnològica.

17/01/2011
El premi, que està dotat amb 15.000 euros, reconeix empreses que ja estan en funcionament que desenvolupen productes innovadors en els diferents sectors de la indústria tecnològica. Dins aquesta categoria s’atorguen cinc premis extraordinaris a les empreses que ja han estat premiades, les quals reben 15.000 euros més després de sis mesos de seguiment de la seva trajectòria.

El professor del Centre de Tecnologies i Aplicacions del Llenguatge i la Parla Javier Hernando va crear Herta Security fa poc més d’un any, juntament amb el doctor enginyer de telecomunicació per la UPC Javier Rodríguez Saeta, els quals van rebre el suport del Programa Innova en el procés de creació de l’empresa.