Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Calendari laboral del PAS per a 2013

Calendari laboral del PAS per a 2013

La Gerència ha fet públic el calendari laboral d’aplicació al PAS funcionari i laboral i que estarà vigent durant 2013.

03/06/2013
Segons el calendari, que està accessible a la intranet de personal, el PAS pot gaudir de 3 dies de descans retribuït per assumptes particulars, que es poden sol·licitar fins al 31 de desembre de 2013.

Pel que fa al període de vacances, el PAS funcionari i laboral gaudirà de 22 dies laborables de vacances durant l’any 2013. Almenys 17 d’aquests dies es gaudiran durant el mes d’agost, i, en tot cas, inclouran el període de tancament estival per motius d’estalvi energètic comprès entre el 5 i el 25 d’agost, durant el qual les instal·lacions de la UPC romandran tancades.

El calendari contempla també que el Consell de Govern podrà autoritzar el tancament durant el període comprès entre els dies 23 i 27 de desembre, d’acord amb el pressupost de la UPC 2013 (Acord núm. 22/2013 del Consell de Govern de 15 de març i Acord núm. 16/2013 del Consell Social de 19 de març).

Jornada d’estiu
Pel que fa a la jornada laboral de juny i de setembre, de l’1 al 14 de juny es podrà realitzar jornada continuada, amb reducció de 30 minuts diaris, mentre que del 15 de juny al 15 de setembre, i el dies laborables compresos entre el 23 i el 31 de desembre, es podrà realitzar jornada continuada amb reducció d’1 hora i 30 minuts diaris.

Les persones amb dedicació parcial o amb jornada reduïda hauran d’aplicar-se una reducció proporcional a la seva dedicació efectiva. Finalment, el calendari també preveu que les persones que, per raons derivades de servei, no puguin gaudir de la jornada compactada i reduïda durant el mes de juliol, disposaran d’un sistema de compensació que reconeix l’esforç suplementari realitzat.