Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Cinc professors de la UPC, nomenats emèrits

Cinc professors de la UPC, nomenats emèrits

El Consell de Govern del 21 de juliol ha aprovat nomenar els catedràtics Jaume Barceló, Luis Basañez, Albert Corominas, Antonio Font i Francesc Solé Parellada professors emèrits de la UPC, en reconeixement a la seva trajectòria professional a la Universitat.

23/07/2014
La Junta de Govern atorga, cada any, un reconeixement de caràcter honorífic al professorat funcionari de reconegut prestigi de la UPC que estigui jubilat i hagi realitzat activitats destacades dins l’àmbit de la docència, la recerca, la gestió i la transferència de tecnologia a la Universitat, durant almenys deu anys.

El nomenament dels cinc professors emèrits, que es jubilen el proper 31 d’agost, tindrà efectes el dia 1 de setembre. Es tracta dels professors Jaume Barceló, adscrit al Departament d’Estadística i Investigació Operativa i vinculat a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) i a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB); Luis Basañez, del Departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial i vinculat a l’Institut d’Organització i Control de Sistemes Industrials (IOC); a l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB) i a l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), i Albert Corominas, adscrit al Departament d’Organització d’Empreses i vinculat també a l’IOC i a l’ETSEIB.

Els altres dos professors nomenats emèrits són Antonio Font, del Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori i vinculat a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV), i Francesc Solé Parellada, del Departament d’Organització d’Empreses i vinculat a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB). Els cinc catedràtics continuaran adscrits als seus departaments.