Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Presentades les competències dels nous membres del Consell de Direcció

Presentades les competències dels nous membres del Consell de Direcció

Les competències i funcions dels membres del Consell de Direcció, format per set vicerectors i dos delegats del rector, a més de la gerència i de la secretaria general, es van donar a conèixer al Consell de Govern del 17 de desembre.

19/12/2013
Les competències i funcions dels membres del Consell de Direcció, que es van presentar en el Consell de Govern del 17 de desembre, es poden consultar a l’apartat Govern i representació del web institucional de la UPC.

El nou equip de govern de la UPC està compost per Maribel Rosselló Nicolau, vicerectora de Política Docent; Joan Puigdomènech Franquesa, vicerector de Comunitat, Acció Social i Sostenibilitat; Fernando Orejas Valdès, rector en funcions en absència d’aquest i vicerector de Política de Recerca; Diana Cayuela Marín, delegada del rector per al Desenvolupament i la Transferència de Coneixement; Sisco Vallverdú Bayés, vicerector de Política Universitària; Miquel Soriano Ibáñez, vicerector de Personal Docent i Investigador; Antoni Ras Sabidó, vicerector d’Estudis i Planificació; Josep Parcerisa Bundó, vicerector de l’Àrea d’Arquitectura; Sebastià Vila Marta, delegat del rector per a la Política TIC; Olga Lanau Rami, gerent, i Francisco Javier Navallas Ramos, secretari general.