Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > La Fundació BCN Formació Professional s'adhereix a Campus Energia

La Fundació BCN Formació Professional s'adhereix a Campus Energia

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i la Fundació BCN Formació Professional han signat un conveni d’adhesió dins el marc del Campus d’Excel·lència Internacional de l’Energia.

29/10/2012
El Campus Energia és una agregació estratègica d'agents econòmics, socials i de recerca, destinada a transformar el sector energètic. La proposta de la UPC per al 2015 és crear un campus pioner en la transformació de l'àmbit energètic. Un campus amb impacte local i reconeixement internacional, en un entorn en el qual les persones, el coneixement i la innovació impulsaran una economia sostenible amb més ocupació i millor qualificat, que sigui referència obligada en matèria de governança i responsabilitat social.

D’altra banda, la Fundació BCN FP és una organització creada per l’Ajuntament de Barcelona, la missió de la qual és participar en el desenvolupament socioecòmic de la ciutat, a partir del foment de la relació entre la formació professional i l’entorn productiu de l’àrea metropolitana, potenciant una formació professional adequada i compatible amb les necessitats del sistema productiu i facilitant la transició al món del treball i la plena integració del jovent, mitjançant la realització i gestió de projectes i l’execució d’accions específiques adreçades a les empreses i centres de formació.

L’objectiu de l’acord és adherir-se a aquesta gregació estratègica, tot i identificant les àrees i nuclis de connexió entre la Universitat Politècnica de Catalunya i la Fundació per tal de treballar conjuntament en una col·laboració vers la finalitat del Campus Energia i els objectius fundacionals i estratègics de la Fundació BCN FP.