Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Creada una nova UTG en l’àmbit de l'Enginyeria Industrial a Barcelona

Creada una nova UTG en l’àmbit de l'Enginyeria Industrial a Barcelona

El Consell de Govern ha aprovat la creació de la Unitat Transversal de Gestió (UTG) de l’Àmbit d’Enginyeria Industrial de Barcelona.

16/10/2013
La nova estructura organitzativa, aprovada pel Consell de Govern del 8 d’octubre, donarà suport de gestió i serveis a l’activitat que dur a terme la comunitat universitària i els equips de direcció de les diverses unitats acadèmiques vinculades a l’Enginyeria Industrial a Barcelona, oferint un catàleg de serveis homogeni, accessible, transparent i adaptat a l’especificitat d’aquest àmbit.

La nova UTG en l’àmbit de l'Enginyeria Industrial donarà servei a un centre docent, l’ETSEIB; a dos instituts, l’IOC i l’INTE; a vuit seus departamentals, corresponents als Departaments de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgic, d'Enginyeria Mecànica, d'Enginyeria Química, d'Estadística i Investigació Operativa, de Matemàtica Aplicada, de Mecànica de Fluids; d’Organització d'Empreses , i Projectes d'Enginyeria; i a deu seccions departamentals dels Departaments d'Enginyeria de la Construcció, d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial, d'Enginyeria Elèctrica, d’Enginyeria Electrònica, d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria, de Física i Enginyeria Nuclear, de Física Aplicada, de Llenguatges i Sistemes Informàtics, de Màquines i Motors Tèrmics, i de Resistència de Materials i Estructures a l'Enginyeria.

La seva creació respon a l’objectiu de continuar el desplegament territorial i organitzatiu de les UTG a la Universitat i se suma a les ja creades fins ara a la UPC: la del Campus del Baix Llobregat; la de l’àmbit de l’Arquitectura de Barcelona; la del Campus de Vilanova i la Geltrú; la del Campus de Manresa; la de l’Àmbit d’Arquitectura de Sant Cugat i la de l’Àmbit d’Edificació.