Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Descompte als cursos d’idiomes d’estiu

Un 50% menys als cursos d’estiu del Programa d’idiomes de la UPC

Descompte als cursos d’idiomes d’estiu

El PDI i PAS de la UPC pot gaudir aquest juliol d’un descompte del 50% en els cursos d’idiomes intensius que s’ofereixen a través de Merit School i UniCor Languages. S’ofereixen cursos de 100 hores d’anglès, francès, alemany i italià, així com de 50 h i de 30 h per practicar anglès.

29/05/2014
Cursos intensius de cent hores per superar un nivell en un mes i obtenir un certificat de la UPC amb validesa oficial, practicar conversa en grups reduïts, preparar exàmens de Cambridge o posar-se al dia amb Use Your English són algunes de les possibilitats que ofereix el Programa d’idiomes de la UPC, coordinat pel Servei de Llengües i Terminologia, per als cursos d’idiomes intensius de juliol. El PDI i PAS de la UPC té un descompte excepcional del 50% a tots els cursos de Merit School i UniCor Language.

A més, si es prefereix l’aprenentatge en línia, s’ofereix l’accés a recursos d’autoaprenentatge sobre pronunciació, gramàtica, vocabulari i anglès per treballar (telephoning, meetings, writing o travelling), amb preus molt reduïts.

Aquelles persones que estan interessades a obtenir el certificat d’un examen amb validesa oficial, poden consultar el calendari d’exàmens CLUC i Cambridge-ESOL que s’organitzen a la UPC.