Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Desvinculació del Consorci de l’Escola Tècnica d’Igualada

Desvinculació del Consorci de l’Escola Tècnica d’Igualada

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es desvincula del Consorci Escola Tècnica d’Igualada (CETI), tot i mantenint l’adscripció de l’Escola d’Enginyeria d’Igualada (EEI) a la UPC, així com la vinculació del Personal Docent i Investigador (PDI) de la Universitat. Així ho ha aprovat el Consell de Govern del 16 de febrer.

24/02/2016
La UPC ha acordat iniciar el procés de desvinculació del Consorci de l’Escola Tècnica d’Igualada (CETI), del qual forma part des que es va constituir el 2001 juntament amb la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament d’Igualada. L’objectiu és facilitar el desenvolupament de les activitats de formació, transferència i emprenedoria que organitza l’Ajuntament d’Igualada al Campus Universitari d’Igualada, on s’integra l’EEI.

Aquestes activitats inclouen, entre d’altres, ampliar l’oferta educativa del Campus d’Igualada amb altres àmbits de coneixement que són aliens a l’activitat docent de la UPC. D’aquesta manera, la Universitat deixa de participar en els òrgans de govern del CETI, però manté l’adscripció de l’Escola d’Enginyeria d’Igualada (EEI) a la UPC, i la vinculació del professorat al centre. En aquest sentit, la Universitat continuarà fent el seguiment que garanteix la qualitat en la docència que s’imparteix al centre.