Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El 19 de febrer finalitza el termini de sol·licituds del primer bloc de l’Oferta Formativa 2013 per al PAS

El 19 de febrer finalitza el termini per presentar les sol·licituds d’inscripció a la primera part dels cursos que s’imparteixen en el marc de l’Oferta Formativa 2013 per al per al lloc de treball (LT) i per al desenvolupament professional (DP) del PAS.

14/02/2013
De l’oferta global de formació per a 2013 s’ha presentat un avanç d’activitats que estan estructurades en sis eixos:

• Eix 0: Recolzament de les polítiques de caràcter social de la UPC
• Eix 1: Coneixement i ús de les llengües.
• Eix 5: Formació en coneixements i eines TIC
• Eix 6: Formació i desenvolupament de competències personals
• Eix 7: Formació i aprenentatge de competències tècniques per a la gestió
• Eix 8: Formació per a l’e-Administració
• Eix 9: Formació i desenvolupament d’habilitats directives per a caps de primer nivell

L’oferta, que es completarà en els propers mesos, està integrada tant per noves edicions d’activitats formatives de 2012, com d’una convocatòria d’altres que es van haver de suspendre l’any passat i que enguany són assumides per mateix personal de la UPC, que actua com a formador intern tot contribuint a rendibilitzar el coneixement disponible amb la complicitat de les unitats participants. Enguany, a més, s’ha ampliat l’oferta de l’eix 0, que dóna suport a les polítiques i plans de responsabilitat social institucional.

Pel que fa al finançament de l’oferta i en aplicació de les mesures de reducció pressupostària, no s’ha destinat un pressupost específic. Les activitats estan finançades pel Fons de Formació Contínua de la UPC, o bé són impartides per personal propi i no tenen un cost afegit. A més, i amb l’objectiu de minimitzar els efectes de la supressió dels ajuts a les unitats pels desplaçaments amb motiu de l'assistència a les activitats, s’ha augmentat la programació d’edicions específiques als diferents campus.

Cal recordar que per inscriure’s a les activitats és necessari respondre un qüestionari d'expectatives inicials, el termini de lliurament del qual finalitza el 26 de febrer. Les llistes amb el nom de les persones convocades es publicaran a partir del 12 de març i es podran consultar a través de l'enllaç corresponent en cada un dels programes .

Com és habitual, abans de l'inici de cada acció, el Servei de Desenvolupament Professional es posarà en contacte amb les persones convocades mitjançant un correu electrònic per facilitar la informació necessària referent a cada programa.