Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El 2 de maig finalitza el termini de sol·licituds de l’Oferta Formativa 2012 adreçada al PAS

El 2 de maig finalitza el termini per presentar les sol·licituds d’inscripció als cursos que s’imparteixen en el marc de l’Oferta Formativa 2012 per al per al lloc de treball (LT) i per al desenvolupament professional (DP) del PAS.

27/04/2012
L’Oferta Formativa 2012 està estructurada en programes d’activitats dissenyats en funció de nou grans eixos:
• Eix 0: Recolzament de les polítiques de caràcter social de la UPC
• Eix 1: Coneixement i ús de les llengües: Foment del coneixement de l'anglès com a tercera llengua i perfeccionament dels coneixements de català
• Eix 2: Nova estructura d’ensenyaments, Espai Europeu d’Educació Superior i Espai Europeu de la Recerca (EER)
• Eix 3: Formació en Prevenció de Riscos laborals
• Eix 4: Formació marc legislatiu i procediments de gestió
• Eix 5: Formació en coneixements i eines TIC
• Eix 6: Formació i desenvolupament de competències personals
• Eix 7: Formació i aprenentatge de competències tècniques per a la gestió
• Eix 8: Formació per a l’e-Administració
• Eix 9: Formació i desenvolupament d’habilitats directives per a caps de primer nivell

Pel que fa al finançament d’aquesta oferta, en aplicació de les mesures de reducció pressupostària i com ja s’ha informat anteriorment, no hi ha destinat un pressupost específic intern. Les activitats que ara s'ofereixen estan finançades pel Fons de Formació Contínua de la UPC, o van a càrrec d'acords de serveis amb la Universitat, o bé són impartides per formadors interns sense cost afegit. Per tant, el Servei de Desenvolupament Professional (SDP) no pot atorgar cap ajut de formació, ni compensar les despeses a les unitats pels desplaçaments amb motiu de l'assistència a les activitats programades.

Per confirmar la inscripció cal respondre un qüestionari d'expectatives inicials, que es pot lliurar fins al 2 de maig en el cas de les inscripcions a activitats pel desenvolupament professional (DP), o fins al 7 de maig si correspon a l’oferta formativa pel lloc de treball (LT). Amb aquesta informació, l’ SDP vol prioritzar les demandes i ajustar la programació de les activitats a les diferents necessitats formatives.

La informació sobre el procediment per a la tramitació i confirmació de les sol·licituds està disponible a l’Espai Personal: Espai PAS> lnformació personal> Formació. La llista de les persones convocades, així com la llista d’espera, es publicarà a partir del 24 de maig als enllaços que es faciliten en cadascun dels programes.