Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El 4 de juny finalitza el termini del segon bloc de l’Oferta Formativa PAS 2013

El 4 de juny finalitza el termini del segon bloc de l’Oferta Formativa PAS 2013

El 4 de juny finalitza el termini per sol·licitar les inscripcions als cursos sobre el lloc de treball (LT) i de desenvolupament professional (DP) que ofereix l’Oferta Formativa PAS 2013. El 6 de juny és l’últim dia per enviar els qüestionaris d’expectatives inicials.

30/05/2013
Des del 16 de maig està disponible a la intranet de Personal (Espai de personal> Informació general>Formació), l'oferta formativa finançada pel Fons de Formació Contínua i la segona oferta d'activitats impartides per formadors interns de l'any 2013. El termini per sol•licitar les inscripcions acaba el 4 juny (inclòs), tant per als cursos sobre el lloc de treball (LT) com per als de desenvolupament professional (DP), mentre que el 6 de juny és l’últim dia per enviar els qüestionaris d’expectatives inicials, necessaris per poder formalitzar les inscripcions.

Aquesta oferta conté, d’un banda, edicions d’ activitats formatives de l’any anterior que donen resposta a les llistes d’espera pendents i de l’altra, noves activitats dins dels diferents eixos del Pla de Formació PAS.