Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El BUPC s’integra a la pàgina de Legislació i normatives

Disponible amb identificació única de la UPC

El BUPC s’integra a la pàgina de Legislació i normatives

El Butlletí UPC (BUPC), que recull els acords del Consell de Govern, del Claustre Universitari i del Consell Social, es troba ara integrat al web institucional, amb la plataforma Genweb, a la pàgina Normatives i legislació .

30/05/2013
La publicació digital BUPC, que va néixer en suport digital l’any 1996, s’ha integrat aquest mes a la pàgina de Legislació i normatives, dins del web institucional.

Editat per la Secretaria General i el Consell Social, el BUPC està disponible a l’adreça habitual www.upc.edu/bupc, prèvia introducció de la identificació única de la UPC (el nom d'usuari i contrasenya de la Intranet o bé el certificat digital). La integració dins de la plataforma Genweb facilita una visualització i una descàrrega més àgil dels acords aprovats pel Consell de Govern, pel Claustre Universitari i pel Consell Social, així com dels informes del rector i dels documents informatius presentats durant les sessions d’aquests òrgans de govern, de representació i de consulta.

La nova versió del BUPC conté els acords publicats durant els darrers 17 anys, que es poden trobar a través de la secció hemeroteca i del cercador, i la seva nova ubicació permet accedir directament a la legislació vigent, tant pel que fa als Estatuts i la normativa pròpia de la UPC, com a la legislació universitària estatal i autonòmica, la protecció de dades personals o altres temes d’interès.

Com és el cas d’altres recursos destinats al personal de la Universitat, al BUPC també s’hi pot accedir a través del portal Personal PDI-PAS.