Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El centre adscrit EUNCET canvia de titularitat

El centre adscrit EUNCET canvia de titularitat

El Consell de Govern del 2 de maig ha aprovat el canvi de titularitat i de denominació del centre universitari EUNCET, adscrit a la UPC.

08/05/2012
Aquest centre universitari privat situat a Terrassa fins ara es denominava Escola Universitària Caixa de Terrassa (EUNCET), ja que va néixer com una escola de negocis impulsada per l’entitat financera. Tanmateix, des de l’1 de gener d’enguany la titularitat del centre correspon a la Fundació LEITAT, vinculada al Centre Tecnològic LEITAT de Terrassa.  Aquest canvi ha motivat que l’escola passi a anomenar-se EUNCET, per evitar confusions sobre la titularitat del centre.

L’aprovació del nou nom i titularitat de l’escola de negocis per part del Consell de Govern de la UPC farà que aquesta proposta arribi al Consell Social de la Universitat i, si s’aprova, sigui transmesa al Departament d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya perquè autoritzi aquests canvis en el centre docent adscrit a la UPC.