Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El CUV es configura com a unitat operativa

El CUV es configura com a unitat operativa

El Centre Universitari de la Visió (CUV) esdevé una nova unitat operativa de la UPC en el si de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) i el Departament d’Òptica i Optometria, amb fins específics de docència, de recerca i de servei.

06/04/2016
L’acord del Consell de Govern del 29 de març pel qual el CUV es configura com una nova unitat operativa de la FOOT i del Departament d’Òptica i Optometria segueix la línia de l’article 23 dels Estatus de la UPC, que defineix com a unitats operatives els grups de recerca, els grups de recerca acreditats, les càtedres i aules d'empresa i les càtedres UNESCO. També té en compte la memòria presentada al Consell de Govern en la qual s’especifiquen els objectius, les funcions, el pla d’actuacions i els mitjans de la nova unitat.

El CUV és la Clínica Universitària de la Visió de la FOOT, amb seu a l’edifici TR30 del Campus de Terrassa, i està inscrit com a centre sanitari extra hospitalari en el Registre de Centres, Serveis i Establiments Sanitaris del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Gestiona una plataforma de serveis d’atenció a la salut visual de la població, que permet l’organització d’activitats docents de grau i de postgrau, així com d’activitats de recerca que es realitzen amb pacients amb problemes de salut visual.