Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El Llibre d’estil lingüístic UPC, més accessible

El Llibre d’estil lingüístic UPC, més accessible

L'eina, que recull criteris lingüístics, dubtes i terminologia de les àrees de la UPC, és accessible a Internet.

13/04/2012
 El Servei de Llengües i Terminologia (SLT) acaba d’editar al web el Llibre d’estil lingüístic UPC, un recull en línia que aplega criteris lingüístics, dubtes freqüents de llengua, terminologia de les àrees de la UPC i guies de redacció.

L’usuari que hi accedeix hi pot trobar pautes i recomanacions que l’ajudaran a redactar documents de forma adequada i seguint les convencions i els acords establerts a la Universitat. L’eina contribuirà a la millora de la qualitat lingüística de les comunicacions universitàries.

El Llibre d’estil lingüístic UPC està creat a partir de continguts que l’SLT ha anat generant al llarg dels darrers 20 anys i que ara s’han actualitzat i completat. L’edició amb la plataforma Genweb els fa més accessibles i integrats. S’hi poden fer consultes temàticament i també a través d’un cercador.

No és una obra tancada, sinó que es tracta d’un recurs obert al qual s’aniran afegint nous apartats. Per exemple, properament s’hi publicarà una guia de redacció administrativa i una altra sobre el treball de fi de grau.