Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El rector viatja a Brussel·les per aproximar la UPC al programa Horizon 2020

El rector viatja a Brussel·les per aproximar la UPC al programa Horizon 2020

Una delegació de la UPC, presidida pel rector Antoni Giró, va visitar el 22 de gener el Parlament Europeu, on es van mantenir diverses reunions amb responsables de recerca d’aquesta institució.

31/01/2013
L’objectiu ha estat conèixer a fons el futur Programa Marc d’R+D+I Horizon 2020 de la Comissió Europea (CE), de cara a que la Universitat s’hi pugui presentar en les millors condicions possibles.

En aquest sentit, el rector es va entrevistar amb Joan Prat, delegat de la Generalitat de Catalunya a la Unió Europea; Octavi Quintana, director de l’European Research Area de la CE; Jordi Curell, director general d’Educació i Cultura de la CE; Angel Landabasso, director de Recerca i Innovació de la CE; Mario Campolargo, responsable de la unitat GÉANT i e-Infraestructures de la CE (la xarxa de recerca d’alta velocitat finançada per la UE); José Labastida, responsable de projectes de l’European Research Council (ERC), i Teresa Riera, parlamentària europea i ex-professora de la UPC.

Giró va participar també en el debat titulat El paper dels professionals de l’enginyeria en la recerca i la innovació.  En el marc d’aquest debat, es va fer una presentació de la UPC i dels projectes europeus en que participa i lidera la Universitat.