Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > El Servei de Prevenció de Riscos Laborals estrena web

El Servei de Prevenció de Riscos Laborals estrena web

El PDI i el PAS disposa d’un nou portal de prevenció de riscos laborals que incorpora, com a novetat, la informació necessària per identificar i sol·licitar els equips de protecció individual al lloc de treball.

12/01/2016
El nou portal de prevenció de riscos laborals proporciona al personal de la UPC la informació necessària per a un treball segur i saludable. El web, creat amb l’eina de creació i gestió de pàgines web Genweb 4, ofereix una vista més actualitzada tot endreçant la informació de manera que sigui fàcilment accessible per als diferents col·lectius de la UPC.

En aquesta línia, l’eina simplifica la consulta de l'avaluació de riscos laborals del lloc de treball, de les mesures preventives recomanades i de les consignes d'emergència específiques a seguir en cada cas.

El PDI, per la seva part, disposa d’un manual d'acollida en seguretat i salut per informar l'estudiantat sobre les mesures bàsiques de protecció i prevenció.

A més, el nou portal permet accedir a la informació de seguretat i salut dels laboratoris de la UPC i consultar les normes de seguretat aplicables en cada cas, així com els equips de protecció individual necessaris per treballar amb seguretat.

La nova eina manté la facilitat per sol·licitar les revisions i s'ha incorporat una secció informativa per a dones embarassades.