Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Eleccions de representats a la Junta del PAS funcionari, el 15 d’octubre

Ja es pot consultar el cens definitiu a la intranet de personal

Eleccions de representats a la Junta del PAS funcionari, el 15 d’octubre

El proper 15 d’octubre tindran lloc les eleccions a representants de la Junta del PAS funcionari (PAS-F) de la UPC, l'òrgan representatiu dels col·lectius del personal funcionari de carrera i funcionari interí de les escales de biblioteques i d'administració i serveis.

16/09/2013
El dia 13 de setembre s’inicia el període de presentació de candidatures dels representats de la Junta del PAS-F, que s’escolliran d’entre els membres d’aquest col·lectiu el proper 15 d’octubre, de 10 a 16 hores.

Segons el calendari previst, les candidatures es podran presentar fins al dia 26 de setembre. La proclamació provisional de les candidatures es publicarà el dia 30 de setembre. L’endemà, dia 1 d’octubre, es podran presentar les impugnacions de les candidatures, que es proclamaran com a definitives el 2 d‘octubre.

La campanya electoral i l’inici del vot per correu seran a partir del 3 d’octubre i finalitzaran l’11 d’octubre. Les votacions es podran realitzar durant el 15 d’octubre, de 10 a 16 hores, a les meses electorals distribuïdes pels centres docents i campus de la UPC.

El 16 d’octubre es publicarà l’acta d’escrutini de les votacions, els resultats de les quals es presentaran durant els dies posteriors al Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.

A l’Espai PAS de la intranet de Personal es pot trobar la informació sobre la distribució de meses electorals, el calendari electoral i el cens definitiu.