Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Elegits els coordinadors del Consell de l’Estudiantat

Els cinc membres del nou equip, elegits pel ple, formen la mesa permanent del CdE i són els interlocutors amb els Òrgans de Govern de la UPC

Elegits els coordinadors del Consell de l’Estudiantat

Els coordinadors Martí Obiols Galí, Dani Ramon Lumbierres, Álvaro González Fontana, Maria Gómez Llabrés i Jordi Nonell Paré han estat elegits pels membres del Consell de l'Estudiantat (CdE), per exercir la tasca de màxims representants de l'estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

15/10/2012
El 18 de setembre, en un plenari del Consell de l’Estudiantat, es va elegir el nou equip de coordinadors que liderarà la feina del consell durant el proper curs. En les eleccions hi havia sis candidats per quatre vacants, i finalment van sortir elegits Maria Gómez, de l’ETSAB; Álvaro González, de l’ETSEIB; Daniel Ramon, de la FME i Martí Obiols, de l’ETSAV. Més endavant, el 29 de setembre, es va elegir a Jordi Nonell Paré, de l’ETSETB, com a Coordinador de Delegacions, i es va completar el nou equip del CdE.

El Consell de l’Estudiantat és el màxim òrgan de representació estudiantil de la UPC, i està format pel conjunt d’estudiants i estudiantes claustrals i pels delegats i delegades de cada centre, que són elegits democràticament a les urnes pels estudiants matriculats a la Universitat. Els seus objectius principals són l'assessorament i la defensa dels interessos del conjunt de l’estudiantat i la coordinació dels seus representants, i exerceix d'interlocutor davant els òrgans de govern de la UPC, la Generalitat de Catalunya i el Ministeri. El CdE de la UPC també és present al Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) i participa activament en les reunions i congressos interuniversitaris, en els àmbits nacional i internacional.

L’equip complet del CdE, amb els càrrecs que ocupen els nous membres, és:

Coordinador del Consell: Martí Obiols Galí
Coordinador Secretari: Dani Ramon Lumbierres