Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Els col·legis professionals premien el millor estudiantat de l’EETAC

L'acte va tenir lloc el 19 de desembre

Els col·legis professionals premien el millor estudiantat de l’EETAC

L’acte de graduació de l’estudiantat de l’EETAC va incloure el lliurament de premis als millors expedients de cada titulació per part de representats dels respectius col·legis professionals.

04/01/2012
A l’acte van participar-hi Jordi Berenguer, director de l’EETAC; Joan Majó, comissionat per a la Formació Permanent de la UPC; Mar Hernando, vicedegana segona del Col·legi d’Enginyers Tècnics i Pèrits de Telecomunicació de Catalunya, i Miguel Ángel González, degà del Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics Aeronàutics.

Els premis als millors expedients d’enginyeria tècnica de telecomunicació van correspondre a Alberto Lozano, en l’especialitat de telemàtica, i Oscar Vila, en l’especialitat de sistemes de telecomunicació. Marta Valenzuela va rebre el premi al millor expedient en enginyeria tècnica aeronàutica, especialitat en aeronavegació, i Javier Escayola, en enginyeria de telecomunicació i Master of Science in Telecommunication Engineering & Manegement (MASTEAM). Anna García va ser premiada pels seu expedient al Master in Aerospace Science and Technology (MAST).

El director general d’Instrucció de la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT), Joaquín Osa, va lliurar el premi de la Càtedra UPC-CMT al millor projecte de fi de carrera en termes de regulació de les telecomunicacions. El treball guardonat va ser “Operador neutre de fibra fosca a la ciutat de Barcelona: solució tècnica i model de negoci”, de l’estudiant Mario Rico, del qual ha estat tutor el professor del Departament d’Enginyeria Telemàtica, Sebastià Sallent.

En el decurs de l’acte també es va fer el lliurament de diplomes a l’estudiantat graduat enguany a l’EETAC i una conferència a càrrec de Pere Mier, president executiu de Mier Comunicaciones, president del Consell d’AMETIC-Catalunya i vicepresident de BAIE.

La jornada, que va tenir lloc al Teatre Plaza de Castelldefels, va incloure la interpretació musical d’un duet de viol·loncelistes.