Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > L'ICE exposa virtualment els projectes de millora de la docència

L'ICE exposa virtualment els projectes de millora de la docència

Els resultats dels 32 projectes becats per la UPC a la darrera convocatòria d’ajuts a projectes de millora de la docència es poden consultar en un web.

19/02/2013
La pàgina “Innovació docent 2012 a la UPC” és una exposició virtual que mostra els recursos i solucions organitzatives creades per incrementar l’aprenentatge de l’estudiantat.

Els projectes estan liderats per professorat de la UPC i contenen recursos diversos, des d’eines TIC i audiovisuals fins a iniciatives de divulgació científica i eines de seguiment personal de l’aprenentatge. També hi ha solucions per coordinar i oferir millor la docència i per adaptar els programes a la realitat professional.

La majoria dels projectes es refereixen a noves metodologies i materials didàctics i s’han desenvolupat d’acord amb els entorns docents de la UPC, que són el campus virtual Atenea, el dipòsit de material docent UPC Open Course Ware i la guia docent de Prisma.

L’exposició virtual s’ha creat per incrementar la difusió dels projectes. El web es va presentar a la Jornada d'Innovació Docent organitzada per l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) el 8 de febrer.