Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es crea una UTG en l’àmbit de l’edificació

Es crea una UTG en l’àmbit de l’edificació

El Consell de Govern ha aprovat la creació de la Unitat Transversal de Gestió (UTG) de l’Àmbit de l’Edificació.

26/07/2013
La nova estructura organitzativa de gestió i serveis en l’àmbit de l’edificació, aprovada pel Consell de Govern del 19 de juliol, donarà suport al govern, la docència, la recerca i la transferència de resultats, així com als serveis TIV i als serveis tècnics dels laboratoris.

Aquesta nova unitat se suma a les ja creades fins ara a la UPC i respon a l’objectiu de continuar el desplegament territorial i organitzatiu de les UTG a la Universitat.

Reestructuració de Serveis Generals
D’altra banda, aquest mes de juliol s’han produït diferents canvis organitzatius en una part de l’estructura del PAS de Serveis Generals, que també han estat aprovats pel Consell de Govern del 19 de juliol. Aquests canvis fan referència, d’una banda, a la fusió del Servei de Comunicació i Promoció, l’Oficina de Mitjans de Comunicació (OMC) i UPC Alumni en un únic Servei de Comunicació, ubicat a l’edifici Til·lers. Aquest Servei s’articula en cinc oficines: l’Oficina de Mitjans de Comunicació, UPC Alumni, l’Oficina de Promoció i Marketing, l'Oficina de Disseny i Identitat Corporativa i l’Oficina de Serveis Web.

Així mateix, l’actual Servei d’Assessorament i Suport Laboral a la Recerca s’ha integrat al Servei de Personal i se n’han reestructurat les unitats especialitzades.

Aquesta reestructuració de Serveis Generals, que continuarà l’any que ve, s’ha realitzat en base a l’aplicació del Pla de Viabilitat Econòmica de la UPC 2011-1014 i dels criteris i mesures establerts al Pressupost 2013.