Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es crea una UTG en l’àmbit de Camins

Es crea una UTG en l’àmbit de Camins

El Consell de Govern ha aprovat la creació d’una nova Unitat Transversal de Gestió (UTG), la de l’àmbit de Camins. Aquesta unitat donarà servei a l'ETSECCPB i a sis seus departamentals.

03/03/2015
La nova estructura organitzativa de l’àmbit de Camins, aprovada pel Consell de Govern del 10 de febrer, donarà suport de gestió i serveis a l’activitat que porta a terme la comunitat universitària i els equips de govern de les diverses unitats acadèmiques associats a l’enginyeria civil. Aquesta UTG donarà servei a un centre docent, l’ETSECCPB, sis seus departamentals (d’Enginyeria de la Construcció; d’Enginyeria del Terreny, Cartogràfica i Geofísica; d’Enginyeria Hidràulica, Marítima i Ambiental; d’Infraestructura del Transport i del Territori; de Matemàtica Aplicada III, i de Resistència de Materials i Estructures a l’Enginyeria) i a l’Institut de Dinàmica Fluvial i Enginyeria Hidrològica (FLUMEN).

La UTG de Camins oferirà un catàleg de serveis homogeni, accessible, transparent i adaptat a l’especificitat de l’àmbit, d’acord al pla estratègic de la UPC i de les unitats implicades, les normatives de gestió universitària i el marc legal aplicable, amb la finalitat de garantir un servei eficaç i eficient a tots els usuaris.

La creació d’aquesta estructura respon a l’objectiu de continuar el desplegament territorial i organitzatiu de les UTG a la Universitat i se suma a les set ja creades fins ara a la UPC: del Campus del Baix Llobregat; el Campus de Vilanova i la Geltrú; el Campus de Manresa; dels àmbits d’Arquitectura de Barcelona, d’Arquitectura de Sant Cugat del Vallès, d’Edificació i de l’Enginyeria Industrial de Barcelona.