Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es dissol la fundació Ubuntu

Es dissol la fundació Ubuntu

El Consell de Govern del 3 de juny ha aprovat la dissolució de la fundació Ubuntu, prèviament acordada pel patronat d’aquesta entitat. Aquest acord respon a la política de focalitzar l'actuació de la Universitat en els àmbits que li són propis: la docència, la recerca i la transferència de coneixement.

03/06/2014
La dissolució de la fundació Ubuntu, aprovada pel Consell de Govern i pendent de la ratificació per part del Consell Social, forma part de la política restrictiva que s’està duen a terme vers les entitats que formen part de la corona UPC i respon a la idea de concentrar l’activitat de la Universitat estrictament en aquells àmbits que són el seu objectiu primordial: la docència, la recerca i la transferència de coneixement.

La fundació Ubuntu s’havia creat el 2002 per promoure la implementació de polítiques per a l’exercici de drets humans individuals i col·lectius, així com per fer d’altaveu de la societat civil per reforçar el paper de les organitzacions existents. Aquest ens es veu ara en la impossibilitat d'assumir les seves finalitats, degut a la manca de col·laboració i aportacions de les institucions finançadores d’activitats de cooperació, atès el context de crisi econòmica actual.