Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Modificats cinc màsters universitaris de la programació 2014-2015

Modificats cinc màsters universitaris de la programació 2014-2015

El Consell de Govern reunit el 21 de juliol ha aprovat ajornar temporalment la impartició de tres màsters universitaris i integrar-ne altres dos d'existents, dins del mapa d'estudis de la Universitat.

24/07/2014
Els màsters universitaris d’Enginyeria Civil, Enginyeria Geològica i de Mines i Geomatics and Navigation s’ajornen temporalment per al curs 2014-2015. El màster de Tecnologia per al Desenvolupament Humà i la Cooperació s’integra, com un itinerari específic, en el marc del màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat. Així mateix, la modalitat presencial del màster universitari en Enginyeria d’Organització, que s’imparteix al Campus de Terrassa, s’integra en la modalitat semipresencial.

A partir de l’anàlisi i reflexió feta amb els responsables d’aquests màsters, en els tres primers casos s’ha valorat l’oportunitat d’ajornar-los temporalment amb l’objectiu de disposar d’un període de temps per analitzar-ne els continguts i la durada, i plantejar els canvis necessaris per adequar-los al mapa d’estudis de la UPC.

En el cas del màster universitari en Tecnologia per al Desenvolupament Humà i la Cooperació s’ha treballat per fer que els seus continguts s’integrin, com a un itinerari, en el màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat . Pel que fa al d'Enginyeria d’Organització, s’ha volgut potenciar la modalitat semipresencial per proporcionar una oferta diferenciada.

L’estudiantat admès en aquests màsters universitaris tindrà la possibilitat de traslladar la seva preinscripció a un altre màster de la UPC, sense cost addicional, o bé triar l’opció de retorn de la totalitat del pagament de matrícula realitzat.

Enguany, la demanda d’estudis de màsters universitaris s’ha incrementat respecte al curs acadèmic passat en més de 800 estudiants. Fins el passat 19 de juliol s’han registrat 2.326 preinscripcions als diferents programes de màster universitari de la UPC, per davant de les 1.508 preinscripcions registrades el juliol de l’any passat.