Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es posa en marxa el blog de participació 'La teva UPC'

Es posa en marxa el blog de participació 'La teva UPC'

La UPC ha posat en marxa un nou canal de comunicació interna: ‘La teva UPC’, que neix amb l’objectiu de facilitar la participació de totes les persones que formen part de la comunitat universitària i de compartir un espai de reflexió, debat i de propostes d’idees.

13/06/2014
La iniciativa de posar en marxa el blog de participació La teva UPC respon a la voluntat de promoure la comunicació interna a la UPC, per aconseguir, d’una banda, conèixer les inquietuds del personal de la Universitat i, de l’altra, afavorir el debat i la interacció amb noves propostes i idees, imprescindibles per a un govern participatiu i transparent. Es tracta d’una canal moderat des del Servei de Comunicació i, per tant, les aportacions no es publiquen de manera immediata. Totes les entrades tenen l’opció de ser comentades per altres membres de la comunitat i, en aquells casos en què es plantegin preguntes concretes, es derivaran als responsables per tal que puguin afegir comentaris al respecte.

En la seva primera setmana de vida, La teva UPC ja ha recollit una vintena d’aportacions i idees d’estudiantat, PDi i PAS, que en molts casos han estat també comentades per altres membres de la comunitat.

Podeu participar a La teva UPC a través de l’enllaç: www.upc.edu/latevaupc