Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Habilitades 14 places d’aparcament puntual a l’edifici Vèrtex

Habilitades 14 places d’aparcament puntual a l’edifici Vèrtex

Des del 22 de gener s’ha posat en marxa l’aparcament puntual a l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la Universitat, a Barcelona, per al col·lectiu del PDI i el PAS que hagi de desplaçar-se a Barcelona per a convocatòries institucionals.

29/01/2015
La iniciativa de disposar d’unes places de pàrquing a l’edifici Vèrtex (Plaça Eusebi Güell, 6, Barcelona), al Campus Nord de la UPC, es duu a terme a fi de contribuir a reduir la despesa en aparcaments que generen les convocatòries institucionals al PDI i al PAS. Aquesta acció tindrà un període de proves del 22 de gener fins al 30 d'abril.

En total s’han habilitat 14 places d’aparcament, les quals estan autoritzats a utilitzar el PDI i el PAS dels Campus del Baix Llobregat, Terrassa, Manresa, Vilanova i la Geltrú, i Sant Cugat del Vallès.

Per poder aparcar en aquestes places serà necessari el carnet de la UPC i cal sol·licitar-ho a través d’un formulari, que s’haurà d’enviar, com a màxim, fins les 13 hores del dia anterior a la reunió. Només es podran atendre les 14 primeres sol·licituds i l’accés únicament serà actiu el dia de la reunió. Aquestes places, ubicades a la planta S4 de l’edifici Vèrtex, són les següents: 33/34, 35/36, 37, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 i 49.