Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es realitzen obres d’adequació a l’entorn de Campus Nord

S’allargaran previsiblement fins a principis de gener

Es realitzen obres d’adequació a l’entorn de Campus Nord

Les actuacions són per millorar l’accessibilitat del carrer Ignasi Solà Morales i per connectar les obres del nou edifici del BSC-CNS a la xarxa de clavegueram.

18/12/2013
Les instal·lacions del Campus Nord, tocant concretament als voltants del recinte de Torre Girona, es troben actualment en obres, que s’allargaran previsiblement fins a principis de gener.

Aquestes actuacions fan referència, d’una banda, a les obres d’adequació del carrer Ignasi Solà Morales, que dóna accés al Campus Nord des la plaça Eusebi Güell. En aquesta zona s’està condicionant el pas per a vianants i un espai per a aparcament. El cost d’aquestes obres va a càrrec de l’Ajuntament de Barcelona a través del districte de les Corts.

D’altra banda, s’estan portant a terme les obres de connexió de l’edifici del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) a la xarxa de clavegueram. Per això, s’està obrint una rasa que permeti connectar les obres de l’edifici al clavegueram general. Aquest està situat al mig del carrer de baixada, al costat de l’edifici Omega.