Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es reobre la preinscripció de dos màsters

Aprovat en el Consell de Govern del dia 17 de desembre

Es reobre la preinscripció de dos màsters

El Consell de Govern del 17 de desembre ha aprovat obrir la preinscripció dels màsters d’Enginyeria de Tecnologies de Materials Fibrosos i el d’Enginyeria de Recursos Naturals en el segon quadrimestre del curs actual.

18/12/2013
Aquests dos màsters s’havien suspès temporalment el passat mes de juliol, en ser aprovada la mesura en el Consell de Govern del 19 de juliol. En aquell moment, el criteri que es va establir per la suspensió temporal dels màsters en l’edició 2013-2014 va ser que, a data 18 de juliol, no hi havia prou estudiants preinscrits.

Aquesta mesura s’ha replantejat i s’ha considerat que la reobertura d’aquests màsters és estratègica per als Campus que els imparteixen, tant per la seva especificitat com per mantenir l’activitat de recerca en els àmbits associats . S’ha acordat obrir-ne la preinscripció el proper quadrimestre. El màster d’Enginyeria de Tecnologies de Materials Fibrosos s’imparteix a l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET). Quant al màster d’Enginyeria de Recursos Naturals, es pot cursar a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM).