Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Es reuneix a la UPC la Comissió de Govern del Barcelona Knowledge Campus

Per avaluar-ne l’activitat del 2011 al 2012 i proposar actuacions futures

Es reuneix a la UPC la Comissió de Govern del Barcelona Knowledge Campus

El 6 de març ha tingut lloc, a la Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech (UPC), una nova reunió de la Comissió de Govern del Barcelona Knowledge Campus (BKC), impulsat conjuntament per la UPC i la Universitat de Barcelona (UB) i que està reconegut com a Campus de Excel·lència Internacional per part del Ministeri d’Educació.

14/03/2013
En el decurs de l’acte, en què han intervingut el rector de UPC, Antoni Giró, i el rector de la UB, Dídac Ramírez, s'ha presentat l’Informe de progrés i avaluació del BKC per al període 2011-2012. A més dels responsables universitaris vinculats al BKC, hi han assistit representants de les institucions adscrites, entre els quals hi havia José García Puga, gerent del districte de les Corts, i Lluís Calvo, delegat a Catalunya del Centro Superior de Investigaciones Científicas (CSIC).

Durant la reunió, els delegats dels rectors de la UPC, Francesc Solé Parellada, i de la UB, Manuel Barranco, han explicat diversos aspectes de l'Informe de progrés i avaluació del BKC, així com les activitats previstes per al 2013 i les possibles recomanacions per encarar amb èxit les avaluacions següents. En aquest sentit, s’ha previst participar en un pla per als propers anys en què s'incloguin els nous reptes del BKC, en què s'exploraran temes col·laboratius com ara la integració de determinats serveis al Campus per dotar-los de més eficiència.

La Comissió de Govern i altres òrgans de governança del BKC tenen com a objectiu promoure que les entitats institucionals, ciutadanes, empresarials i socials s’incorporin a l’estructura de coordinació i gestió del BKC per completar, així, la visió de les universitats i contribuir a posicionar el Campus en un nivell d’excel·lència internacional.